Re-Volta Catalana :-: Setembre 2012






                                                                                                                                                  



 

Aquesta ha estat la meva primera ruta amb una miqueta d'aigua :-), ahir al matí quant vaig sortir de casa, vaig pensar.... "que ven equipada que vas !!! Ja pot ploure ja que no et mollaras pas !!!! Doncs bé, vaig arribar a casa molt i molt i molt humida i xopa com un pollet, els meus peus durant tot el dia van estar fent submarinisme dins les botes (i això que són de goretex), i al arribar a casa els meus dits no tenien esma d'escriure quelcom d'interessant.

També vaig montar un tenderete, que encara aguanta, amb totes les capes que duia a sobre, que totes absolutament totes, estaven mollades !!!!

Pel que fa a la Re-Volta en si.... que us haig de dir, el TAST ha estat GENIAL, tant amb la poca ruta que he fet com amb la super mega organització !!!!!! Per tant ara només cal esperar el dia de l'ÀPAT (que espero que tinguem sort i sigui sense aigua) i poder asaborir millor el tast que vem fer ahir

Salut,

El 10 de novembre es va fer la segona revolta complerta, però no hi vaig poder anar, tot just mon pare havia tingut un accident amb la moto amb les costelles trencades

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada